Rätt o fel!?

Vad är rätt o fel?! Har bestämt mig för att gå simlärarutbildningen...kostar en del...och det är verkligen inte roligt att lägga ut just nu MEN om det kan leda till ett jobb så är det ju klart värt det! Men leder det till ett jobb då? Åhh ont i huvudet av dessa jävla tankar!

O vad ska man göra för att få ett jobb? Jag har skrivt en - enligt mig - bra ansökan till alla jobb, jag är en servicemänniska ut i fingerspetsarna o inte fan får man ett jobb iaf! Å andra sidan så är det ju väldigt många som är arbetslösa just nu o då är det många som söker jobben som finns! Skitsamma! Det blir nog min tur det med.

Imorgon blir det lite shopping både till jobb och till mig! MIG! Dock ska jag handla jacka + byxa till Joel. MammaMarie behöver kläder! Har ju inga som passar! Dock är det ju ett angenämt problem när det handlar om att jag har tappat i vikt.

Emma blir 5 år imorgon! Skoj, synd att vi inte kan vara där på hennes dag! Fredag är det klipptime!! Ska blir så jävla gött att klippa av skiten! :o) Sen måste jag färga håret med! Sen blir det 1 års kalas på kvällen! Lille Elias har sin första födelsedag! O handla till honom ska jag med göra!

Fick gjort om barnens rum i lördags! Blev riktigt bra. Lilla Clara satt o lekte hur längesom med leksakerna! Har ju inte varit så lätt för henne att ta leksaker i backarna vi hade innan.

Och på tal om Clara så gick hon typ 5 steg igår. Stod vid Joels fåtölj och sen släppte hon o gick! Så jävla roligt! Man blir stolt som mamma då kan jag säga! Hon är ju ändå 15 månader nästan 15½...är på tiden att den lilla går tycker jag! Men sen när hon bara vill gå så tycker jag väl att hon kunde väntat lite till med att gå ;-)

På lördag blir det Ladies night! Ska bli så Jävla roligt!!!!! Blir middag här hemma först o lite dricka! Sen blir det malmö, Danne får köra in o päronen får passa våra små änglar! =)

Nope nu ska jag nog gå o nanna! Ont i huvudet o trött - för mycket sex! ;-)

Kram på er

O du Lina...jag har skaffat kille till dig =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0