Massor

Var på ladies night! Så jävla roligt det var! Aboslut att vi ska göra det igen!!

Mmm, har tagit tag i en jobbig sak...men känns bra! Ska göra färdigt min examen! Så jag börjar plugga i januari - och hur känns det fru ström?! Tja, ganska så bra om jag ska vara ärlig. Inte kul att inte göra färdigt den ju! Passar ju bra nu när jag ändå blir arbetslös!

Har fått tapetserat här hemma! Känns som ett helt nytt hem. Trivs mycket bättre nu än innan, men är väl för att man själv har fått välja taperterna?

Den lilla rakaren reser sig själv och går! Helt otroligt. Hon är väldigt ostabil o hasar mer än gärna på rumpan fortfarande, men gången är på g! O mamma blir glad för det... =)

Nope, om jag skulle gå o sätta på lite kaffe för Jessica kommer strax. Sen blir det jobb i kväll, till ca 24.00......men goa pengar! =) Sen är det ljusstöpning imorgon o kalas på kvällen. Sen jobb igen söndag.... Vilken helg!

Kram på er!


Kommentarer
Jenny M

Marie!! Du är för dålig på att skriva. Jag måste ju ha något att läsa när jag inte orkar jobba mer!!

2010-01-12 @ 11:38:16
URL: http://www.zooonnet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0