Vilken natt!

Vaknade kl 03.30 av att brandvarnaren gick igång - inget härligt sätt att vakna kan man säga!!!! O Den jävlen vägrade sluta tjuta ju! Danne fick dra ner den o sen slita ut batterierna! Jaja gick ju bra. Ingen av barnen vaknade vilket var tur! Har ringt till kkb så de kommer strax med en ny brandvarnare.

Är helt slut i rutan idag - igen! Fattar inte, alltid trött tycker jag! Men det går väl över!

Var ute o joggade m Charlott i onsdags, först friskis o sen 2 hela varv på slingan. Hmm 2,5 km är det sammanlagt. Kanske inte så långt men mycket bättre än när jag började jogga, då joggade jag efter stolparna o det gick ju bra det med, man får ju börja ngnstans!!! =)

Nope nu ska jag gå o ta Clara som precis har vaknad o sen ska jag byta om på lilleman med!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0