Mora Träsk

Världens migränanfall igår! Västa jag någonsin haft! Spydde som en gris o bara låg i sängen orkade inte göra ngt! Lite sliten idag pga det! Men men. Kan ju säga att det inte blev ngn joggingtur igår!

Var borta hos Sandra o Lars en runda så Joel fick leka av sig! Han tyckte det var väldigt roligt att leka m William! Varför är det så att alla ringer o hör av sig o tycker att man ska träffas när man redan är uppbokad!? Tråkigt men sant! Sen när man inte gör ngt då är det ingen som hör av sig... *s* Komiskt.

Jaja var iaf väg med lilleman o helen o barnen o Jessica o Emma på Mora Träsk i Helsingborg idag! Joel tyckte att det var väldigt roligt!!!! Men så trött han är! med all rätt dock! Hmm, märks att både Joel o Elias är i samma ålder - ingen av de lyssnar på vad man säger! Nu kan man skratta lite åt det men inte när man ska försöka hålla rätt på honom själv! Men han är väldens goaste kille!! =)

Nope tror jag får gå o ta upp min lilla donna så hon inte väcker den store!

Sen ska jag nog söka lite jobb =)

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0