Lund

Har varit inne i Stadsparken i Lund idag! Träffade Zazza m familj där. Väldigt roligt att träffa dem! Sist jag såg deras pågar var de inte så stora! Shit tiden går fort - å väldigt synd att man inte träffas oftare! Joel o Rasmus hade så roligt tillsammans! De höll till och med handen! Åhh så sött! =) Lekte en bra stund på lekplatsen i parken sen åkte de stora lite bilar o sen bar det av till mc donalds... Barnen gillade det iaf! Vet i fan om jag gör det alltså. Men jag var hungrig.

Och nu har Danne gett sig av för att kolla fotboll och Clara sover! Dags att ta o knoppa lilleman med... Sen kommer Sara o då ska hon o jag grilla. =) Gott! O ska bli mysigt att umgås lite längre, annars är det en promenad/joggingtur el en kopp kaffe som gäller för vår del. Men det är oxå trevligt!

På onsdag ska vi lämna in bilen, fick tid kl 8 på morgonen hos glasmästaren i lund el ngt liknande! Som tur är så sammarbetar IF med det här företaget så vi behöver ej betala mer än nödvändigt =) skönt! Men är ju så jävla typiskt att allt ska hända på samma gång! Nu är det 3:e saken som händer m bilen så får hoppas att det är över sen för ett tag! Men man vet ju aldrig.

Jupp jupp...nu ska jag se om lilleman vill byta om - han kollar bolibompa ?! å då är det svårt att få honom därifrån.

Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0