Igår...

...fyllde lillan 1år! Min lilla blev stor, el det har hon ju eg varit ett tag men ändå. Var en bra dag men jobbig. Varje gång vi har sådana stora kalas säger jag till mig själv att vi inte ska ha det igen och ändå har vi det igen. *suck* Men så är livet.

Clara fick en massa paket. Skor o kläder av oss. Kläder av faster o Henrik. Lampa o sänghimmel av farmor o Lennart. Hoppko, kläder o pengar av mormor o morfar. Gåvagn o pyjamas av Pappas mostrar m familjer. Klänning o panda av pappas mormor o morfar. Pengar av mammas morfar. Elefantspeldosa o elefantleksak av morbror o Linda. Docka av Jessica o Johan. Nalle av Annelie o Mats. Klänning o mössa av Elin o Marcus. Sköldpadda av Frida o Olof. Strandleksaker o bok av Fathima o Mattias. Kläder av Sara. Mmm massor av saker med andra ord!

Idag har Jessica o Emma varit här en liten stund o lekt! Joel tycker det är så roligt med Emma! Just nu så tittar han på film o Clara sover. Tänkte vi skulle gå ut en stund sen, men beror ju på när hon vaknar. Annars får det bli lite senare ikväll som vi går ute. Ska ju laga mat med.

Ikväll är det friskis o jogging som gäller för mamma - behövs verkligen idag eftersom det var en massa tårta igår. Dock åt jag inte så mycket men åt ju lite idag oxå när Jessica var här *gott*

Göra ngt vettigt kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0