Underbar!

Har inte skrivit här på läääänge känns det som! Har börjat jobba igen! Känns bra faktiskt. Dock tycker jag inte att det är så roligt med de sena kvällarna alltid! Idag har jag knappt hunnit träffa barnen, vilket inte känns alls bra i mammahjärtat! MEN jag får vara glad över att jag har ett jobb o gå till ett par månader till!

Lilla Clara har börjat dagis. Går ganska så bra. Hon bli ledsen varje dag jag lämnar, men tror det går fort över. Är mer gnäll än gråt så att säga. Men hon är riktigt trött på kvällarna! Joel med för den delen! Men han tycker det är så roligt att gå på dagis! =)

Tror att det kan fixa sig med jobb på ngtvis! *suck* Där Charlott jobbar behöver de troligtvis personal, ska iaf skicka in en ansökan. Sen behöver de troligtvis på en butik till här i närheten, ska prata med ngn där...vi får väl se vad som händer! Känns ändå som det kan fixa sig! Vill ju bara ha ett jobb nu, sen så kan jag söka annat om det bara är det! Danne har fullt upp än så länge! Känns bra! Han hinner bli färdig med sina timmar som lärling, vilket är bra! Just nu känns livet underbart, dock kan det komma dagar som inte känns lika underbara, vilket jag vet mer än väl!

Kram på er...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0