Tänka sig...

Danne har fyllt år, blev bra! Fick dock bara en tröja av mig o barnen...tänkte ju att jag o Danne skulle göra ngt själv lite senare, bio el nåt. Får höra om det är ngn som kan passa de små liven ju =)

Var o handlade m Charlott! Gjorde ett riktigt fynd på rean! Hade kollat in ett linne på Joy för ett tag sedan men fröken löken är då för snål för att lägga 600 på ett "linne"...Men nu var det halva reapriset!! Mmm me like! Så jag betalade 250 spänn för det! Har fortfarande inte fattat att jag har gått ner ganska så mycket i vikt. Provade en 46 i linnet, men inte fan passa det! Det var ju på TOK förstort! Vilken överraskning! Charlott tittade på mig som om jag var dum när jag kom ut o sa att det var för stort...ja, det hade jag oxå kunnat säga sa hon *s*

Var på stranden idag! Vilken jävla invation av nyckelpigor! Höll på att bli tokig i huvudet!!! Vi var där o söndags o så var det samma sak! Men gud fruktansvärt! Alla satt ute i vattnet för att man inte skulle få djuren på sig! Vi stannade ändå ett tag där så vi kunde bada! Vet ju inte om det blir fint fler dagar nu! Får hoppas på det dock!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0