Tvätt

Var upp kl 7.00 imorse (på min lediga dag) för att tvätta! Men känns gött nu när kl är halv 10 och jag är snart färdig med tvätten!!!!! Man känner verkligen att man utnyttjar dagen. Kommer bli bra detta!

Ska ner och hämta ut ett par paket idag. Beställde en badkarsblandare i söndags o i onsdags var den här så jag kunde hämta ut den. Såg att de hade samma blandare på K- Rauta för "mycket mindre" pengar än vad vi betalade för vår MEN (för där är ett stort MEN) den vi har beställt är 40 cc mellan rören och den på K-Rauta är 160 cc, en viss skillnad. Visst man kan sätta en platta osv (kan inte termer) men vi konstaterade att det blev snyggare med en blandare som har rätt mått.

Mora MMIX T5 40 c/c termostatblandare

Den är ganska ok va? =) Vi har inte hittat (jo det har vi men vi vill inte betala dryga 6000kr för en blandare) en som vi är överförtjusta i men denna kändes helt ok.

Ha en skön dag! <3


Kommentarer
Sofia

As snygg ju den gillar jag verkligen synd att allt ska vara så jävla dyrt bara vi renoverade vårat badum nu i år 115 tusen blir man ruenerad eller vad??

2012-05-28 @ 21:16:29
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0