3 barn

Idag har Danne börjat jobba igen efter sina pappadagar i samband m födsel... Kan säga att jag var rätt nervös över hur jag skulle få ihop det. Men hör o häpna, det gick. ;-)
 
Vincent vaknade kl 6.00 vilket gjorde att han fick mat då och sen väckte jag de andra två. Gick super. Min pappa kom dock o hämta oss men det hade gått bra i vilket fall kan jag säga. =)
 
I em tänkte jag gå ner och hämta Clara för att sen hämta Joel. Imorgon blir det promenad till skola o sen hem, sen dagis o sen ner o väga lille V och sen hem...sen måste jag hämta mina små loppor oxå ;-) Dock kan jag fråga pappa om han kan hjälpa mig men jag tror inte att jag gör det. Utan det blir nog så att jag fortsätter gå hem till mamma o pappa eftersom de ska ha lite kalas för pappa som fyllt 65 år. =)
 
Igår satt jag och Danne o kollade på bilar, har insett att vi behöver en till bil. Dock inte en stor eftersom vi har det - VW Passat. De krav vi har är att bilen ska ha 4 dörrar och att den inte ska vara så stor - typ VW Golf-storlek (märke är inte det viktigaste dock) och inte allt för dyr...haha ;-) Vi får väl se vad vi hittar och när vi köper, för frågan är inte OM utan NÄR. Jag kan inte ha det så att jag måste fråga pappa varje gång jag ska/behöver bil. Dock vill vi inte stressa m köpet utan funder och känna efter ordentligt innan vi handlar en så vi verkligen blir nöjda m vårt köp. =)
 
Kram på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0