Meandi-favvo

Kollektionen släpptes idag och som vanligt är det svårt att komma in på sidan för att se nyheterna ;D
Detta är mina favvo denna säsongen...

lions     footballs     one tractor     smulan puffy top     sweatjacket finns i sweatjacket oxå. cloudy cardigan


singoalla with one froggy     wallpaper dress     canvaspants     canvasshorts     slim sweatpants     yogapants      puffy terryknickers


pants with rabbit in pocket     everyday yogapants      funky pants     favourite jacket     slim sweatjeans     magic knickers     dress with dragonfly


chic wallpaper dress      comfy terryknickers     hat with one froggy     Givetvis ändrar jag mina favvo hela tiden och i slutändan gillar jag alla kläder ;D = dyrt hahaha!


Dessutom har de heeeelt underbara värdinnegåvor...kolla in:

cloudy tee - värdinnegåva     magic knickers - värdinnegåva     magic knickers - värdinnegåva     cloudy singlet - värdinnegåva Tror att linnet är min favvo.


Kommentarer
Anna

Haha, det va en så bilg bild med iphonen så jag fick släta över den lite med ett svart/vitt filter ;) Men den är så fina i verkligheten! Grå/svarta rosor och lite gråbrunt på bladena :)



Ja det är väl nackdelen ibland när man bor i städer som inte har ens favoriter som dessutom inte har någon webshop :( Men jag såg faktiskt att den Åhléns vi har på köpcentrat jag jobbar på har lite Body Shopprodukter, om jag inte såg helt fel? Och det är dessutom en sån här "vanlig" Åhléns :)

2012-01-25 @ 19:43:18
URL: http://kallhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0