Frukost

Ja, "vaknade" vid 8 o ringde till dagis, de små får vara hemma idag oxå. Inte för att Joel inte kan gå men Clara kan inte..fortfarande ögoninflammation. Blä. Joel ville gärna vara hemma o då får han det ;D Spelar ju ingen roll.

Felet jag gjorde var att gå o lägga mig igen efter det att jag ringt dagis åhhh vad jag blev trött ;D Jaja vi har iaf fått i oss frukost och sitter o tittar på Blixten - mycket underhållande. Fortfarande klädda i morgonrock o pyjamasar :P

Ska iväg o jobba ikväll men badet är stängt (tydligen skulle de byta panna då den är i sönder) Så ingen simskola bara en massa pass och admin:tid. Jag kan lugnt säga att jag har lite att ta igen....= mycket att ta igen!!!!!

Bjuder på bilder på mina "små"

Clara



Joel




Kram på er




Ett litet tips....mycket fina tapeter!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0