Slö

Känner mig slö idag och lite orolig. Har en oros-känsla i kroppen...gillar inte det. Vet vad det är som får mig att känna så och det är det här med skolan o vilken skola som Joel ska gå på. Blä, får ångest bara jag tänker på det. Har valt att han ska gå kvar på Stjärnan sen fick jag en sådan känsla...tänk om det inte blir någon skola?!?!? Jaja så nu tänkte jag/vi skriva upp honom på en annan skola som reserv o så kan vi välja sen...eller nåt.

JAg vet att känslan kommer försvinna framåt dagen o det är nog tur det, men just nu känner jag bara det o huvudvärk...

Ska strax iväg o hämta min mamma sen blir det en tur ut till jobb o in i gymmet en sväng, ikväll blir det BP.

Kram på er o ha en skön dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0