Be?

Brukar ni be?  En intressant fråga...

Barnen har börjat på kyrkas förskola - Stjärnan här i Kävlinge! Åhh vi kan inte vara mer nöjda!!! Riktigt riktigt bra förskola o bra pedagoger. Händer mycket hela tiden, gör massor med barnen! En sådan enkel sak som att gå ut o mata ankorna...det var längesedan de gjorde det på andra dagiset barnen gick på. Men iaf till saken....
När barnen satte sig till bords så sa Joel " o så knäpper vi händerna" Haha jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, Danne lite mindre road.

Barnen ber varje dag till varje måltid. Det kan man tycka vad man vill om men min uppfattning och tro är att barnen inte mår dåligt av det. Sen är jag mer troende än Danne. Inte med det sagt att jag är supertroende, men ändå.

//Marie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0