Usch.

Glömde ju berätta att jag fick svar på min BP-inspelning...ahhh gick inte bra. MEN det är inte hela världen! =) Lite för många missar...oftast inte så stora. Tex att jag ska gå lite längre ner på rodd...inte till knä utan nedanför knä, lite djupare i utfall osv + att jag tappar hållningen emellanåt, vilket jag vet! Vilket jag kämpar med varje pass. Men jag har gott mod och jag vet att jag kan klara det! Nu har jag fått lite tid till att träna in det sen är det dags att filma igen, och DÅ kommer det gå bra! :P

Idag har jag iaf tränat liiiite på det nya passet iaf genom att kolla på filmen, får se imorgon om jag kan det jag ska kunna tills på lördag. Jag hyser gott mod jag!

Har även kört ett pass idag, det gick inget vidare kan jag säga! Har nog tränat in förmycket av det nya passet ;D

Kram på ER!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0