Hemma

Ja, idag är vi hemma. Jag är ledig från jobb, jobbar ju i helgen. Danne är iväg på begravning, hans mammas farmor har dött. Hon blev nästan 95 år farmorn.

Känner att jag inte är på hugget och jag har kommit fram till varför oxå, kanske inte det roligaste, får väl försöka ta mig ur denna jobbiga perioden oxå. Fixade ju förra och denna gången är jag inte lika långt ner, vilket är skönt!

Har byggt lego med Joel idag, han fick det igår för han fick sprutan. Så nu sitter han och leker med sin helikopter! =) Goa goa unge!
Clara klämde hans finger i dörren innan! Shit vad jag och Danne blev rädda. Som tur är så kan han röra på fingert o så, det är inte direkt svullet men än då lite rött. Stackare! Clara blev oxå ledsen...kanske för att vi blev arga?! 

Nope, ska nog gå o borsa tänderna.

Puss puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0