Perfekta

Visst är det så att jag o Danne har två PERFEKTA barn =) De har ett huvud, två armar, 10 fingar osv. Clara är glad som en spelaman när hon vaknar och Joel sätter igång film VARJE morgon. Trots att de kan vara tjuriga o griniga så är de helt klart det bästa som har hänt mig o Danne! Älskar dem så otroligt mycket! <3

Vilken tur att jag har Danne då. En underbar kille som är älskar sina barn o tar hand om dem...inte bara för att jag jobbar kväll 90% av tiden jag jobbar, utan för att han verkligen tycker om dem. En härlig härlig man! =)

Är otroligt glad för min familj!


Kommentarer
Jenny

Det är tur att ens barn är så underbara som dom är! För hade dom inte varit det så hade jag nog kastat ut dom då o då. ;-)

2010-02-03 @ 21:11:42
URL: http://www.zooonnet.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0